WVS is het sociaal werkbedrijf van West-Brabant. Met ruim 2.000 medewerkers dragen ze bij aan een inclusieve arbeidsmarkt. Van schoonmaak en groenvoorziening tot logistiek: aan ons de taak om meer sollicitanten te werven én de open dagen goed gevuld te krijgen.
Onze aanpak
Voor uiteenlopende functies – van schoonmakers tot meewerkend voormannen/-vrouwen en objectleiders – ontwikkelden we gerichte wervingscampagnes via Facebook, Instagram en LinkedIn Jobslots. Duidelijke visuals, sterke call-to-actions en slimme doelgroepselecties deden hun werk. Ook de WVS Open Dagen werden stevig gepromoot via social ads gericht op inwoners in de regio met interesse in sociaal werk of een carrièreswitch.
Het resultaat
Gemiddeld 5 tot 10 sollicitanten per vacature, ondanks de krappe arbeidsmarkt. De open dagen trokken veel bezoekers die WVS van dichtbij wilden leren kennen. Het bewijs dat je met social media zowel zichtbaarheid als instroom kunt realiseren.
Benieuwd hoe we jouw vacatures of evenementen in de spotlights zetten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Heb je vragen naar aanleiding van deze case?
Neem contact op met Joeri Peeters.
joeri@yourbusinessonline.nl
076-8897629