Case: Van der Valk Hotel Nuland

Vraag

Van der Valk Hotel Nuland heeft ons ingeschakeld om alle social media uitingen voor het bedrijf te verzorgen. Een specifieke vraag hierbij was hoe we directe omzet uit social media konden genereren.

Aanpak

Vindbaarheid in de zoekmachine en SEA-campagnes zijn voor hotels erg belangrijk om traffic naar de website te genereren. Wanneer iemand in een oriënterende fase zit voor het boeken van een hotelkamer zal deze via de zoekmachine en SEA-campagnes op verschillende websites terecht komen. Een groot deel van deze mensen die de website bezocht hebben zal uiteindelijk geen boeking doen en wellicht Van der Valk Hotel Nuland vergeten indien ze alsnog besluiten om een kamer te boeken. Door een Facebook en Instagram campagne gericht op de websitebezoekers van Van der Valk Hotel Nuland kunnen we deze doelgroep triggeren om alsnog een kamer te boeken. Door gebruik van de Facebook pixel kunnen wij het aantal boekingen en zelfs de waarde van deze boeking registreren.

Retargeting campagne van der valk

Resultaat Van der Valk Hotel Nuland

Door het inzetten van retargeting campagnes hebben wij mooie resultaten kunnen behalen:

  • Genereren van meer traffic naar de website
  • Verhogen van het aantal boekingen
  • Verhogen van de omzet uit hotelkamerboekingen

Kop koffie?

We komen graag met je in contact om te sparren over de mogelijkheden en je te voorzien van vrijblijvend advies!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.