DEENS

Funnelstrategie met Facebook en Instagram zorgt voor meer naamsbekendheid en aankopen voor woonaccessoires- en meubelwebshop DEENS.

De opdracht

DEENS is een webshop met Scandinavische woonaccessoires en meubels van verschillende merken. Hun eigen label E|L by DEENS is daarnaast verkrijgbaar in 50 fysieke winkels. Deens is opgericht in 2007 door Nicole en Suzan. Beide ondernemers delen een voorliefde voor woonaccessoires en lifestyleproducten die het leven meer kleur geven. Maandelijks ontvangt deens.nl gemiddeld 25.000 websitebezoekers! Het doel van de socialmediacampagnes die door Your Business Online zijn ingezet, is de naamsbekendheid, het websiteverkeer en de online verkoop vergroten.

 

Naamsbekendheid en websiteverkeer vergroten door middel van Facebook Collections en Instagram Stories.

Plan van aanpak – Funnelstrategie

Bij DEENS maken we gebruik van een full funnelstrategie op zowel Facebook als Instagram. Allereerst maakt Deens kennis met de doelgroep door sfeerbeelden te tonen. De doelgroep wordt verleid tot een klik naar de website. Na deze kennismaking krijgen potentiële klanten retargetingadvertenties te zien om hen warm te houden. Wanneer er producten zijn bekeken in de webshop, worden deze door middel van dynamische retargeting nogmaals getoond op social media.

Door middel van dynamische retargeting worden de op de website bekeken producten nogmaals via getoond.

 


Meer weten over een funnelstrategie met Facebook & Instagram?

Neem contact op met Dirk Foesenek.
Dirk@yourbusinessonline.nl
06 12656641

Kop koffie?

We komen graag met je in contact om te sparren over de mogelijkheden en je te voorzien van vrijblijvend advies!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.