De opdracht
Auto Borchwerf is de officiële Volkswagen, SEAT en SKODA-dealer voor West-Brabant & Tholen. Vaak is het erg lastig om het offline-effect van je campagnes te meten omdat je vaak niet weet via welk kanaal de klant bij je terecht is gekomen.
Facebook en Instagram hebben tegenwoordig de mogelijkheid om de offline conversies te meten middels de gegevens van een CRM-systeem. Door deze gegevens te matchen kan Facebook precies zien wat de resultaten zijn van de campagnes.
Onze aanpak
Auto Borchwerf heeft ons de opdracht gegeven om een drietal showroom evenementen te promoten via Facebook en Instagram. We hebben een mooi resultaat behaald, omdat we de campagnes aan de juiste mensen hebben getoond in vooraf strategisch opgebouwde en unieke doelgroepen.
Het resultaat
Met een budget van € 200,- hebben de campagnes bijgedragen aan 9 auto’s die verkocht zijn in de showroom, 3 online-offerte aanvragen en 2 telefonische verkoopgesprekken. Wat neer komt op een gemiddelde van € 14,- per conversie.
Wil je ook jouw omzet laten groeien door middel van social media?
Neem contact op met Dirk Foesenek.
Dirk@yourbusinessonline.nl
06 12656641