Social Timing!

Wanneer zijn berichten op social media het meest effectief? Of nog belangrijker, wanneer is het beste moment om positieve reacties te belonen en negatieve te beantwoorden? Dit is allemaal onderzocht! Ook is er is uitgezocht wanneer er een bericht het grootste bereik heeft op de verschillende social media kanalen. Social media marketing voor consumenten is weer geheel anders als het inzetten van social media voor bedrijven.

De horeca heeft ook weer een andere insteek. Wil je mensen benaderen in de horeca is het belangrijk dat niet te vroeg en ook zeker niet op maandag te doen. Zo zijn er nog meer tips die wij graag met u delen.

Kijk hier onder voor de info graphic van een van onze partners!

social media timing

Meer omzet met social media?

Download onze whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geschreven door

Joeri Peeters

Joeri Peeters is een social media specialist met een bachelor Commerciële Economie en heeft meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van online marketing. Als redacteur en CEO van Your Business Online is het zijn doel om bedrijven te helpen het maximale uit social media te halen. 

Your Business Online is een toonaangevend social media bureau met een bewezen trackrecord. Als partner van Meta en LinkedIn is het bedrijf in staat maximaal resultaat te leveren voor haar klanten.

Wil jij samenwerken met ons Social Media team?