Van der Valk Hotel Gilze – Tilburg

Over een toplocatie, heerlijk eten en divers aanbod qua kamers beschikt Van der Valk Hotel Gilze – Tilburg al. Aan ons de taak om dit zichtbaar te maken op social media via creatieve campagnes en daarmee zoveel mogelijk boekingen te genereren.

Onze aanpak:

Het expanderende Van der Valk Hotel Gilze – Tilburg heeft een uitgebreid aanbod aan arrangementen en kamers. Targeting is hierbij van cruciaal belang! Het juiste arrangement moet bij de juiste persoon uitkomen. Dit doen we door slim in te spelen op leeftijdscategorieën, interesses, regio’s en seizoenen. Door mensen vervolgens mee te nemen in de funnel triggeren we ze om een boeking bij het hotel te doen. Brede campagnes verzamelen data, en deze data wordt doorgevoerd in directe conversiecampagnes met aantrekkelijke prijzen en activiteiten die aansluiten bij de persoon inkwestie. Denk bij data aan website bezoekers, interactie of videoviews. Door deze data slim in te zetten houd je een selectieve ‘hot lead’ doelgroep over die je enkel nog over de streep hoeft te trekken.

Het resultaat:

Aan de hand van deze strategie hebben we in 2020 wel 4300 boekingen weten te realiseren met een conversiewaarde van meer dan 1 miljoen! Ook hebben we veel nieuwe websitebezoekers en bereik gegenereerd in de regio en daarbuiten.

Wij werken voor zo’n 30 Van der Valk hotels in diverse staken zoals Voorschoten, Nuland, van der Valk-Luiten, Matser en Wohrmann in Nederland en België. Ook in andere landen werken wij voor de mooiste van der Valk hotels! 

Heb je vragen naar aanleiding van deze case?
Neem contact op met Joeri Peeters.
joeri@yourbusinessonline.nl
 076-8897629

 

De resultaten

500.000+
Bereik
65.000+
Websitebezoekers
4.300+
Boekingen
€1,80
Kosten per boeking

Wil jij samenwerken met ons Social Media team?

Wat leuk dat je onze pagina bezoekt!.

Wij zijn GEEN Van der Valk hotel.

Uiteraard nodigen we je graag uit om onze case te lezen met de resultaten van Van der Valk. Klik hier om verder te lezen.