De opdracht
Met Ad Ballon – Ballonvaarten kun je een onvergetelijke ballonvaart maken. Er zijn diverse soorten vaarten, van Morning Flight tot Privévaart. Ad Ballon wil via social media zowel zijn zichtbaarheid in Breda en omgeving vergroten als zijn ticketverkoop verhogen.
Onze aanpak
Door het gehele jaar advertenties te tonen zorgen we voor veel zichtbaarheid. We laten zien hoe bijzonder en mooi het is om een ballonvaart te maken. Zowel User Generated Content als fotografie vanuit de ballon door Ad Ballons vaste fotograaf en piloot zorgen voor een storyline vol mooie uitzichten, wat zorgt voor beleving en engagement.
We bouwen hiermee het gehele jaar relevante doelgroepen op, op basis van data afkomstig uit Facebook, Instagram en de website. Door deze data op actuele momenten slim in te zetten bij acties die inhaken op feestdagen en seizoenen wordt de ticketverkoop van Ad Ballon vergroot. Zo leverde onze Vaderdagactie, waarbij je het 2e ticket voor de halve prijs ontvangt maar liefst 11 boekingen van ten minste 2 tickets op met slechts €65,- advertentiebudget.
Het resultaat
Door middel van een combinatie van langlopende merkbekendheid-campagnes en kortlopende acties behalen wij het gewenste resultaat voor Ad Ballon.
Heb je vragen naar aanleiding van deze case?
Neem contact op met Dirk Foesenek.
Dirk@yourbusinessonline.nl
06 12656641