Dutchess of Beauty

De opdracht

Voor onze klant Dutchess of Beauty was het vooral belangrijk om met hun product in nieuwe winkels/salons te komen liggen. Dutchess of Beauty verkoopt beautyproducten en is begonnen met het op de markt brengen van een 100% veilig wimperserum! Schoonheidssalons, kapsalons, nagelstudio’s en andere beautyhandelspots vielen dus in de doelgroep.

Onze aanpak

We hebben een leadcampagne ingezet waarin geïnteresseerde, potentiële verkopers hun gegevens achter kunnen laten om later teruggebeld te worden. Allereerst krijgt de doelgroep een advertentie te zien waarin kort en krachtig wordt gevraagd of de lezer geïnteresseerd is in het verkopen van het wimperserum. Zo ja, dan kan er gedrukt worden op de knop ‘registreren’. Nog binnen Facebook of Instagram wordt een veld geopend waarin naam, e-mailadres, telefoonnummer, functietitel en naam van het bedrijf kan worden ingevuld. Vaak vullen deze velden zich automatisch, waardoor de drempel een stuk lager ligt. Natuurlijk wordt er boven de velden nog een korte intro verteld over het wimperserum; dit om wat meer vertrouwen te wekken bij de potentiële verkoper.

Het resultaat

Gemiddeld ontvangt Dutchess of Beauty per dag 1 ingevuld leadformulier voor ongeveer € 7,-. Uiteindelijk gaat ongeveer 32% van de verkopers die een formulier heeft ingevuld in zee met Dutchess of Beauty. Het rendement wat ze daarmee behalen is erg groot! We gaan deze aanpak nu ook inzetten voor de nieuwe beautyproducten waarmee het merk is uitgebreid.

 


Benieuwd hoe jij meer leads kunt verzamelen via social media?

Neem contact op met Dirk Foesenek.
Dirk@yourbusinessonline.nl
06 12656641

Kop koffie?

We komen graag met je in contact om te sparren over de mogelijkheden en je te voorzien van vrijblijvend advies!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.