Bereik uw doelgroep met social media

social media bereik

Op welke kanalen adverteert u nu? Gebruikt u al social media, maar weet u niet wat het exact oplevert? Of gaat een groot deel van uw marketingbudget op aan activiteiten waar u niet zeker van bent hoe groot het bereik is en wat de resultaten zijn?

Met behulp van social media is het mogelijk om uw doelgroep heel gericht te bereiken en om te zetten in een waardevolle relatie. Naast het gegeven dat de groep ‘likers’ en volgers die u misschien al heeft verzameld grotendeels bestaat uit personen die in uw doelgroep vallen, kunt u naast deze personen ook een veel groter deel van uw doelgroep bereiken op social media met creatieve content en betaalde campagnes. Uw doelgroep bereiken is altijd al erg belangrijk geweest in welke vorm van marketing dan ook. Maar nu ook op social media krijgt bereik een steeds belangrijkere rol. Het aantal likes op Facebook bijvoorbeeld zeggen namelijk steeds minder over het bereik dat u met organische content kan realiseren. De juiste mix van organische content en betaalde campagnes is dus essentieel.

Op de meest bekende socialmediakanalen als Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn kunnen deze campagnes worden ingezet. Echter komt daar veel technische kennis bij kijken wanneer u dit optimaal wilt inzetten en er het maximale resultaat uit wil halen. De mogelijkheden zijn eindeloos: maak gebruik van video’s, website-retargeting, canvassen, aanbiedingen en nog veel meer! Probeer ook meerdere doelgroepen uit: valt uw product of dienst bijvoorbeeld meer in smaak bij vrouwen van boven of onder 35 jaar? Welke hobby’s hebben ze? Of wordt uw product misschien het meest verkocht door mensen die net zijn verhuisd? Wij analyseren deze gegevens allemaal voor u! Wij optimaliseren uw advertentiedoelgroep voortdurend naar aanleiding van de resultaten en kunnen deze tevens verfijnen met unieke eigenschappen naar uw wens!

Kop koffie?

We komen graag met je in contact om te sparren over de mogelijkheden en je te voorzien van vrijblijvend advies!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.